loading...
جوکآریا | معدنـ مطالبـ طنــر و تفریــحیـ
Admin - Babak بازدید : 117 شنبه 22 فروردین 1394 نظرات (0)

 

جک الکی مثلا

 

جوک و اس ام اس الکی مثلا

alaki masalan

امروز بابام گفت پسرم بیا میخوام در مورد یه مساله باهات مشورت کنم

منم خیلی جدی گفتم جانم پدر

.

.

.

گفت : هیچی الکی مثلا تو هم آدمی

جوک و اس ام اس الکی مثلا

alaki masalan

اصلا ولنتاین خر است

چیه پسر مردم تو خرج میوفته من که اصلاً قبول ندارم

.

.

.

الکی مثلاً من دختر قانعی ام

جوک و اس ام اس الکی مثلا

alaki masalan

امروز تو دانشگاه دختره از کنارم رد شد و یه کاغذ داد بهم

بازش کردم نوشته بود

.

.

.

الکی مثلا بهت شماره دادم

جوک و اس ام اس الکی مثلا

alaki masalan

تنها تو کوچه نمیام

.

.

.

الکی مثلا من خوشگل تر از پریام

جوک و اس ام اس الکی مثلا

alaki masalan

بیار همینجا. آب پرتقالش خنک باشه

.

.

.

الکی مثلا خدمتکارم پرسیده صبحانه‌مو تو رختخواب میخورم یا تو باغ.

جوک و اس ام اس الکی مثلا

alaki masalan

الکی مثلا ینی چی ؟

.

.

.

الکی مثلاََ من نمیدونم الکی مثلاََ چیه

جوک و اس ام اس الکی مثلا

alaki masalan

درک میکنم

.

.

.

الکی مثلا من روشنفکرم

جوک و اس ام اس الکی مثلا

alaki masalan

هلو مای فرندزززززززز

.

.

.

الکی مثلا من امیر تتلو ام تازه از خواب پاشدم

جوک و اس ام اس الکی مثلا

alaki masalan

تتو مملکتی که روغن موتورش پنج میلیون باشه نمی شه زندگی کرد

.

.

.

الکی مثلا منم مازراتی دارم

جوک و اس ام اس الکی مثلا

alaki masalan

الکی مثلا و کوووووووفت

باز شما یه چیزی افتاد سرزبونتون ول کن نیستین دیگه

.

.

.

الکی مثلا من خیلی متفاوتم

جوک و اس ام اس الکی مثلا

alaki masalan

آقا این الکی مثلا چیه تو دهن مردم انداختین؟

سه روزه مامانم غذا درست نکرده؛ هرچی میگم گشنمه

.

.

.

میگه : الکی مثلا ما فقیریم

جوک و اس ام اس الکی مثلا

alaki masalan

کى منو دوس داره ؟

.

.

.

الکى مثلا من نمیدونم تو کشته مرده ى من هستی

جوک و اس ام اس الکی مثلا

alaki masalan

وای چه باد سردی میاد یخ زدیم!

وایسا این سقف لعنتی رو ببندم

.

.

.

الکی مثلا منم پورشه دارم

جوک و اس ام اس الکی مثلا

alaki masalan

لعنتیا !

.

.

.

الکی مثلن من فحش با کلاس بلدم

جوک و اس ام اس الکی مثلا

alaki masalan

اه چقد خز شد این الکی مثلا

.

.

.

الکی مثلا من بدم میاد

جوک و اس ام اس الکی مثلا

alaki masalan

Hello everyone

.

.

.

Fake ! For example I’m an American خخخ

جوک و اس ام اس الکی مثلا

alaki masalan

میخوام درس بخونم

.

.

.

الکی مثلا منم خواستگار دارم

جوک و اس ام اس الکی مثلا

alaki masalan

وایییی چه بو قورمه سبزى اى میدم

چقدم قرمه سبزى اى که پختم خوشمزه شده بود

.

.

.

الکی مثلا من زن زندگیم

جوک و اس ام اس الکی مثلا

alaki masalan

بچه ها من چند روز نیستم

.

.

.

الکی مثلا منم کار و زندگی دارم

جوک و اس ام اس الکی مثلا

alaki masalan

دلـــم ڪمے مـــرگ میـخواهـــد

.

.

.

الکی مثلا من افــسرده ام

جوک و اس ام اس الکی مثلا

alaki masalan

این یکی رو باید شب بفرستید !

ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﺻﺒﺢ ﺑﺨﯿﺮ

.

.

.

ﺍﻟﮑﯽ ﻣﺜﻼ ﻣﻦ ﺧﺎﺭﺝ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮑﻨﻢ

جوک و اس ام اس الکی مثلا

alaki masalan

متأسفم

.

.

.

الکی مثلن من دکتر جراح اتاق عملم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 331
  • بازدید سال : 1,874
  • بازدید کلی : 22,204