loading...
جوکآریا | معدنـ مطالبـ طنــر و تفریــحیـ
Admin - Babak بازدید : 308 چهارشنبه 11 فروردین 1395 نظرات (0)


1 . معرفی کتاب - من یک سایه ام/ گل سرخی
bestbooks.blogfa.com/post-1766.aspx
‎من یک سایه ام. فیروزه گل سرخی. انتشارات نی. آن ظرف ها، ظرف های همیشگی : روزانه های
یک زن خانه دار. رویای بعد از ظهر یک نیمه تابستان : مردی که برای اولین بار خیانت ...




2 . من یک سایه ام گل سرخی | جستجو | - KoPeR X
koperx.com/search/من+یک+سایه+ام+گل+سرخی.html
‎من یک سایه ام/ گل سرخی. من يک سايه ام فیروزه گل سرخي انتشارات نی آن ظرف ها، ظرف
های همیشگی : روزانه های يک زن خانه دار رویای بعد از ظهر يک نیمه تابستان : مردی که ...




3 . من یک سایه ام/ گل سرخی - KoPeR X
koperx.com/post/21241.html
‎من یک سایه ام. فیروزه گل سرخی. انتشارات نی. آن ظرف ها، ظرف های همیشگی : روزانه های
یک زن خانه دار. رویای بعد از ظهر یک نیمه تابستان : مردی که برای اولین بار خیانت ...
Images for من يک سايه ام گل سرخيImage result for ‫من يک سايه ام گل سرخي‬‎Image result for ‫من يک سايه ام گل سرخي‬‎Image result for ‫من يک سايه ام گل سرخي‬‎Image result for ‫من يک سايه ام گل سرخي‬‎Image result for ‫من يک سايه ام گل سرخي‬‎




4 . من یک سایه ام/ گل سرخی - صفحه اصلی
bestbooks.blogro.ir/news/13778.html
‎16 مارس 2016 ... من یک سایه ام/ گل سرخی. من یک سایه ام. فیروزه گل سرخی. انتشارات نی. آن ظرف ها،
ظرف های همیشگی : روزانه های یک زن خانه دار. رویای بعد از ظهر یک نیمه ...




5 . آدینه بوک: من یک سایه ام و چند داستان دیگر ~فیروزه گل سرخی - شابک ...
www.adinehbook.com/gp/product/9643127389
‎من یک سایه ام و چند داستان دیگر ~فیروزه گل سرخی - 964-312-738-9 - بزرگترین
فروشگاه اینترنتی کتاب در ایران - خرید و ارسال کتاب.




6 . صداي پاي آب - POEMS ::: SohrabSepehri.com :::
www.sohrabsepehri.com/poems.asp?language=p&poemid=99...
‎من مسلمانم. قبله ام يك گل سرخ. جانمازم چشمه، مهرم نور. دشت سجاده من. من وضو با تپش
پنجره ها ... خوب مي دانم ، حوض نقاشي من بي ماهي است. ... باغ ما در طرف سايه دانايي بود.




7 . من یک سایه ام گل سرخی - بزرگترین آرشیو وبلاگ های فارسی
mobile.t-sh-news-ba.atrimblog.ir/ogle/من+یک+سایه+ام+گل+سرخی
‎16 مارس 2016 ... من يک سايه ام فیروزه گل سرخي انتشارات نی آن ظرف ها، ظرف های همیشگی : روزانه های
يک زن خانه دار رویای بعد از ظهر يک نیمه تابستان : مردی که برای ...




8 . من یک سایه ام و چند داستان دیگر (گل سرخی فیروزه) - کتابخانه مرکزی و ...
www.lib.ir/book/53798812/من-یک-سایه-ام-و-چند-داستان-دیگر/
‎عنوان و نام پديدآور, گل سرخی فیروزه من یک سایه ام و چند داستان دیگر. وضعیت نشر و
پخش و غیره, تهران نشرنی. مشخصات ظاهری, 161 ص. یادداشتهای مربوط به عنوان و ...






10 . من یک سایه ام و چند داستان دیگر (گل سرخی فیروزه) - كتابخانه امام رضا ...
www.lib.ir/book/57103810/من-یک-سایه-ام-و-چند-داستان-دیگر/
‎مشخصات کتاب من یک سایه ام و چند داستان دیگر در کتابخانه كتابخانه امام رضا (ع) (
آستان قدس رضوی ع)





11 . من یک سایه ام و چند داستان دیگر (فیروزه گل سرخی) - کتابخانه عمومی ...
www.lib.ir/book/49464013/من-یک-سایه-ام-و-چند-داستان-دیگر/
‎شناسگر رکورد, 52917. شناسگر استاندارد دیگر, 91128. عنوان و نام پديدآور, فیروزه
گل سرخی من یک سایه ام و چند داستان دیگر. وضعیت نشر و پخش و غیره, تهران : نشر ...




12 . من یک سایه ام گل سرخی - صفحه نخست
keyfari-ba.csland.ir/ogle/من+یک+سایه+ام+گل+سرخی
‎16 مارس 2016 ... من يک سايه ام فیروزه گل سرخي انتشارات نی آن ظرف ها، ظرف های همیشگی : روزانه های
يک زن خانه دار رویای بعد از ظهر يک نیمه تابستان : مردی که برای ...




13 . اوایل گل سرخ است و انتهای بهار نشسته ام سر سنگی کنار یک ... - کلوب
www.cloob.com/.../اوایل_گل_سرخ_است_و_انتهای_بهار_نشسته_ام_سر
‎9 سپتامبر 2014 ... اوایل گل سرخ است و انتهای بهار نشسته ام سر سنگی کنار. ... ز سایه روشن عمرم رسید
خاطر من گذشته های ... چو زین سیاحت من یک دو ساعتی بگذشت




14 . یک فنجان عشق با طعم چشمانت
www.parvizsadeghi.blogfa.com/
‎یک فنجان عشق با طعم چشمانت - ... از روشنای گل سرخ. تا سایه های ماه. در ِ این خانه ... من
: نه شاعرم و نه شعر می گویم پروانه ام بی قرار گل شعر توئی که یک مصرع عطر تو




15 . حسین پناهی - سلام , خداحافظ : بهار 1384-قسمت پنجم
hossein-panahi.blogfa.com/cat-11.aspx
‎هاله بودم در صبح گِرد چتر گل یاس گیج می ... خیره گی و افق سرخ غروب. خیره گی و ...
خودتو میشناسی؟ من خودم یک سایه م. منو چی؟ یادت می آم؟ سایه ای در سایۀ یک سایه.




16 . قلب من چشم تو - فروغ فرخزاد
negahivayadi.blogfa.com/cat-12.aspx
‎فروغ فرخزاد. + نوشته شده در دوشنبه سی ام دی ۱۳۹۲ساعت 18:17 توسط احمد | نظر بدهید
... به سبک سایه ی تو آویزم آری آغاز دوست داشتن است گرچه پایان ... گل سرخي دارد مي
رويد گل سرخ...سرخ مثل يک پرچم در رستاخيز آه .. من آبستن هستم آبستن... آبستن




17 . قلب من چشم تو - سید علی صالحی
negahivayadi.blogfa.com/cat-20.aspx
‎قلب من چشم تو - سید علی صالحی - شعر و داستان و موسيقي و فيلم. ... من به يک نفر
از فهم اعتماد محتاجم من از اينهمه ... اما من شبنم به شبنم از دعاي عجيب آب به کشف بي
پايان دريا رسيده ام پس زنده باد اميد ... فقط به خواب گل سرخ اشاره کنيد .... سایه ندارند




18 . ساده اما قشنگ - فاضل نظری
sadeamaghashang.blogfa.com/tag/فاضل-نظری
‎از غربت ام آنقدر بگویم که پس‌ از تو ... نفرین گل سرخ بر این «شرم» که نگذاشت یک‌
بار ... انگار که یک کوه سفر کرده از این دشت ... از سایه ی سنگین تو من کمترم آیا؟




19 . سایه - امیر هوشنگ ابتهاج
sayeh-sayeh.blogfa.com/cat-2.aspx
‎سایه - امیر هوشنگ ابتهاج - پرتوی بی پیرهنم جان رها کرده تنم/ تا نشوم سایه ی خود
باز نبینید مرا. ... یک عمر غمت خوردم تا در برت آوردم گر جان بدهند ای غم از من ... شکیب
درد خموشانه ام دوباره شکست ..... من به باغ گل سرخ ،همره قافله ی رنگ و نگار. به سفر ...




20 . شعر نو : سهراب سپهری - صدای پای آب
www.shereno.com/1/30/447.html
‎من مسلمانم قبله ام یک گل سرخ جانمازم چشمه مهرم نور دشت سجاده من من وضو با تپش ...
کعبه ام مثل نسیم باغ به باغ می رود شهر به شهر ... سایه گاه خنک یاخته ها در تف خون





21 . دلنوشته هایم با تو ( شعر و متن عاشقانه )
tavab1.persianblog.ir/1392/12/
‎20 مارس 2014 ... تمام سایهها را میکشم بر روزن مهتاب .... ای تو در چشمان من یک پنجره لبخند شادی ... گر
تو ای گل ، جوانه ام باشی ..... و به یاد همه ی خاطره‌ های گل سرخ.




22 . فاضل نظری - تو نیستی که ببینی ...
mojesorkh.persianblog.ir/tag/فاضل_نظری
‎نفرین گل سرخ بر این «شرم» که نگذاشت. یک بار به ... خاطره‌ی من (غزلی از فاضل
نظری/ آن ها). نویسنده : سپهر ... این همه‌ی قصه‌ی تو بود که یک عمر. از همه دل بردی و دلی
نسپردی. خاطره‌ها رفته‌اند! خاطره‌ی من. پس تو چرا مثل ..... ای با همه، مثل سایه همراه. تنهاتر
از ...




23 . بهامین - زیباترین شعرهای عاشقانه
b10411.blogfa.com/author-b10411.aspx
‎8 دسامبر 2015 ... یک لحظه چشم دوخت به فنجان خالی ام ... با تو حس شعر در من بیشتر گل می کند .... از
خون سرخ اوست که تاریخ زنده است ...... سایه مهرتورا کم دارم




24 . آذر ۱۳۹۱ - بهترین اشعار برای تو که نیستی
ghambarak.blogfa.com/9109.aspx
‎تو نباشی گل من با شب یلدا چه کنم؟ ... سیب سرخی واناری وشرابی بزنیم. پشت پا تا
... بین یک عالمه شب صاف به یلدا بخوریم ...... خارم ولی به سایه گل آرمیده ام.




25 . غزل معاصر - فریدون مشیری (showing 1-33 of 33) - Goodreads
www.goodreads.com/topic/show/56008
‎نگاه تشنه ام در جستجو بود. ... سايه ها مان، مهربان تر، بي دريغ يكديگر را تنگ در .... از
اشارت های يك در، از نگاه ساكت يك پنجره، یک شیشه، یک دیوار. فریدون مشیری ... يک
سبد بوي گل سرخ به من ... و به نظر من گل سرسبد شعرای مشیری که واقعا" زیباست :




26 . گل سرخ - من امده ام ...وای وای
www.golessorkh.blogfa.com/post-263.aspx
15 فوریه 2014 ... اگر چه اعتراف خطرناکی است و ممکن است آشوب شود اما برای هدیه تولدم یک بسته سایه
چشم گرفته ام با 48 رنگ که در هر رنگ رنگ دیگری هم قاطی شده و من ...




27 . برگزيده ي اشعار خسرو گلسرخي - غزلسرا
liking.blogfa.com/page/golsorkhi
‎غزلسرا - اشعار و بيوگرافي خسرو گلسرخي - مجموعه غزلیات شاعران معاصر. ... دو سال
پيش حرفزده ام، و اينك به عنوان توطئه گر در اين دادگاه محاآمه مي شوم.اتهام سياسي در
ايران، اين است. زندان هاي .... من چه بی دريغ بود که سايه ی مطبوع خويش را .... گل می دهد
گلی به سرخی خون پاره ای از يک شعر با يک شکوفه با تو من آغاز می کنم حماسه ی
بزرگ ...




28 . بهترین شعرهایی که خوانده ام - فریدون مشیری
jeyhoon.blogfa.com/cat-41.aspx
‎چهره ها نهفته در پناه سايه هاى شرم ... من تو را به خلوت خدايى خيال خود بهترين ِ بهترين ِ
من خطاب ميكنم بهترين ِ بهترين ِ من! ..... يك گل سرخ درشت از دل دريا برخاست !




29 . هفته چهارم مهر ۱۳۹۰ - هـــرمِ مــن
www.man68.blogfa.com/90074.aspx
‎به من گفت : گم باش و پیدا که از سایه ها آفتابی تری من و سایه را دوخت ... دیده ام خیره
به ره ماند و نداد. نامه ای تا دل من شاد ... يك گل سرخ درشت از دل دريا برخاست ! چون گل ...




30 . نجواهای یک بغض لبریز
www.915915.blogfa.com/
‎نجواهای یک بغض لبریز - دلتنگم ، همین ، و این نیاز به هیچ زبان شاعرانه ای ندارد. ... از
لب ســـرخ تــــو این قصـــــه شنیدن دارد...! از : اصغر معاذی ..... و این دسته گل هم از این





31 . اردیبهشت ۱۳۹۰ - غزل معاصر
ghazal-moaaser.blogfa.com/9002.aspx
‎عاقبت یک روز می بینی که در میدان شهر. یک نفر با ... نوشته شده در جمعه سی ام
اردیبهشت ۱۳۹۰ توسط شهاب. حتی اگر نباشی. ... راز من است غنچه ی لب های سرخ تو ...
نه سایه دارم و نه بر ، بیفکنندم و سزاست. اگر نه بر درخت ... در میان لاله و گل آشیانی
داشتم.




32 . رد پای احساس - سهراب سپهری
radepayeehsas.blogfa.com/cat-1.aspx
‎رد پای احساس - سهراب سپهری - رویش عشق سرآغاز کتاب من و توست... ... به طنین گل
سرخ ، پشت پرچین سخن های درشت. و به آنان گفتم : ... سایه هایی از دور، مثل تنهایی آب
، مثل آواز خدا پیداست. نیمه شب .... بیا آب شو مثل یک واژه در سطر خاموشی ام بیا ذوب ...




33 . کافی کتاب ... - سهراب سپهری
kafiketab.blogfa.com/category/6
‎من گره خواهم زد چشمان را با خورشید ، دل ها را با عشق ،سایه ها را با آب ،شاخه ها را با باد و
به هم خواهم ... من هم ماندم. ما بچه های یک خانه نقشه های شیطانی می کشیدیم. روز دهم مه 1940
موتور سیکلت عموی بزرگم را دزدیدیم، و مدتی سواری کردیم. ...... قبله ام یک گل سرخ.




34 . کوچه باغ عاشقی
malakiyan.persianblog.ir/
‎27 آگوست 2015 ... من خواب دیده ام امشب مهتاب می شود و تو تا همیشه ستاره می شوی. و من خوب می دانم تعبیر
.... به من بگو هر صبح با یک شاخه گل سرخ .... در انتظار سایه ات.




35 . مجموعه جملات عاشقانه زیبا - جملات عاشقانه
www.kolbe-eshghe-man.blogfa.com/cat-1.aspx
‎يك بغل گل سرخ تو را در آغوش بگيرم وبگوييم دوستت دارم اي مادر. ...... دو راهيه رفتن
وماندن كنار تابلوي عشق و نفرت زير سايه درخ ت سبز اميد من نشسته ام روي صندلي ...




36 . یکی هم این است
masoudfarah.blogfa.com/
‎یکی هم این است - شعر ها و دیگر نوشته های مسعود فرح. ... من ! داشتم چراغ ام را روشن مي
كردم پيش از آمد شد هم سايه*. واژه اي آمد زيبا انگار كه ماه شب از يادم رفت . - من ! دل ام داشت
شور مي زد آمدن دیر کرده بود ... آيا گلِ سرخ ِ زمان را مي شناسيد. يكي مانند ديگري.




37 . گل سرخ
www.golisorkh.blogfa.com/
‎گل سرخ - ... کابل ۲ عقرب ۱۳۹۳. چهل و یک. گره افتاده در رگ‌های من یک شهر، سودایش. خدا
می‌تابد از گلدسته‌ی چشمان زیبایش ..... رفیق سایه ات، این سوی دریا، من که اینجایم.




38 . شعرهایم - روزها و سوزها
m_gahanbakhsh.persianblog.ir/tag/شعرهایم
‎یک معنا این است که انسان از اهل و اولادش دور باشد و معنای دیگر این که : انسان دردی
داشته باشد که حتی نزدیکان از آن خبر ... با باغی از گل های سرخ . .... من ، یک سایه ام !




39 . عاشقانه - بی قافیه...
sodayedel.persianblog.ir/tag/عاشقانه
‎4 سپتامبر 2014 ... یک گره بر بخت من زد یک گــــــــره بر روســــری. هر کدامش وا ... بوسه ات سرخ ترین
میوه ی فصل است انگار-. سیــــلی مـــــوج ... غزلی گفتـــــه ام از گــــونه ی گـــــل نازک
تر. من بجز شعر چه ..... سایه زلف کســـی چــون ابر بر دوزخ گذشت.




40 . سایت سارا شعر - برگزیده زیبا ترین اشعار و ترانه از شاعران گذشته و ...
sarapoem.persiangig.com/link7/kashkul3.htm
‎من مسلمانم قبله ام یك گل سرخ جانمازم چشمه، مهرم نور دشت سجادة من من وضو با تپش ....
وقت مردن بر لب مردان نشاند من ز جا برخاستم بوسیدمش هوشنگ ابتهاج (ه.الف.سایه) ...Searches related to من يک سايه ام گل سرخي





41 . عاشقانه های خسرو شکیبایی
khosrowkhani.persianblog.ir/
‎19 جولای 2013 ... تو روزهایی که خیلی ها شیفته هنر بازیگریش بودند ،من شیفته شعر خوانی. و اون
صدای ... یک بهار دیگر هم بی گل رویت گذشت خسرو جان ... نویسنده : سهیلا .... عمریست
در سایه سنگی دیوار. صبوری کردم .... من مسلمانم. قبله ام یک گل سرخ.




42 . پرواز در آسمان شعر - اهل كاشانم. روزگارم بد نیست...
hoseeinesfahani.mihanblog.com/extrapage/kashan
‎6 ا کتبر 2015 ... من مسلمانم . قبله ام یك گل سرخ . ... باغ ما در طرف سایه ی دانایی بود . باغ ما جای گره ...
من گدایی دیدم ، در به درمی رفت آواز چكاوك می خواست. و سپوری كه به ...




43 . آدینه بوک: گل های معرفت: مجموعه سه داستان ~اریک امانوئل اشمیت، سروش ...
www.adinehbook.com/gp/product/9643621634
‎گل های معرفت: مجموعه سه داستان ~اریک امانوئل اشمیت، سروش حبیبی (مترجم) ... (
مترجم); من یک سایه ام و چند داستان دیگر - فیروزه گل سرخی; هدیه ی پرواز (مجموعه
داستان) ...




44 . داستان کوتاه گل وبلبل شاهکار اسکار وایلد
www.wee.ir/bahar/3_g/2/p/006.htm
‎او گفت اگر برایش گل سرخ ببرم – با من میرقصد – اما در سراسر باغ ام گل ... آنچه
خردمندان نوشته اند مو به مو خوانده ام و بر تمام رمزهای حكمت دست یافته ام – و با این همه
تنها نیاز به یك گل سرخ ... چون سایه از میان بیشه گذشت و سایه وار پهنای باغ را
پیمود.




45 . ادبی - صدای سکوت
silence-vanda.persianblog.ir/tag/ادبی
‎کودکی رقص گل قاصدکی بود پر از شور و شتاب .. کودکی زمزمه ای ... در "سکوتم" حرف
های نگفته ام را... در "لبخندم" غصه هایم را... دل من... چه خردسال است !!! ساده می نگرد ! ....
سایه از سایه هراسان در میان کوچه ها زنده ها هم ابروی ...... من مسلمانم،. قبله ام یک گل سرخ.




46 . گنجور » امیرخسرو دهلوی » دیوان اشعار » غزلیات
ganjoor.net/khosro/gozide/ghazalamkh/
‎برای پیدا کردن یک شعر کافی است حرف آخر قافیهٔ آن را در نظر بگیرید تا بتوانید
آن را پیدا کنید. مثلاً برای پیدا ... باغ و بوستان را. شمارهٔ ۱۰: گل من سبزه زاری کرد
پیدا .... شمارهٔ ۲۱۲: خانه ام ویران شد از سودای خوبان عاقبت. شمارهٔ ۲۱۳: روزی .... خ. شمارهٔ
۴۰۹: ای دستت از نگار سفید و سیاه و سرخ ...... شمارهٔ ۱۱۷۵: دیدم چو آفتابی در سایه
کلاهش.




47 . شبُ نازی ‚ منُ تب - Facebook
https://fa-ir.facebook.com/notes/338308032849163/
‎من : سردمه ! نازی : خُب ! برو زیر لحاف ! من : صد لحاف ام كممه ! نازی : آتیشُ الو كنم ؟ من : می
دونی چیه ... من : سایه ای در سایۀ یک سایه ! نازی : چت ... مُفشُ رو گُل سرخ فین می کنه !




48 . شعرای معاصر ایران زمین - پس لرزه های غزل
sabzevar-sher.persianblog.ir/page/10000000000
‎یا شاخی ام گنده تر از دنیا٬ که از دماغ فیل افتاده! ... تابوت بی نعشی که یک عمر است٬
بر دوش عزراییل افتاده ... باشد که در آن سایه ی دیوار بمیرم .... رادیو گفت و گفت و
هیچ نگفت، قبلِ هر کَس، تو عشقِ من بودی .... نفرین گل سرخ بر این شرم که نگذاشت




49 . فلسفی | قالب وبلاگ
pichak.net/crop/tag/فلسفی/
‎بعدش خیلی آروم گفت : من که عمرم رفت ولی حالا که بهش نگاه میکنم به همش خندم
میگیره! — ... از عـُـمر بسی رفــت و مــا هیچ ندیــدیم، یـک عـُـمر بدین سـوی و بـدان سـوی
دویـدیم/از مقـصد به ... نوشته نوشته ها و جملات فلسفی زیبا و معنی دار اولین بار در اس




50 . سبقت از سایه ها - صفحه نخست
taniart-ba.sirindex.ir/ogle/سبقت+از+سایه+ها
‎من یک سايه ام/ گل سرخی من یک سايه ام فیروزه گل سرخی انتشارات نی آن ظرف ها، ظرف
های همیشگی : روزانه های یک زن خانه دار رویای بعد از ظهر یک نیمه تابستان : مردی که ...Searches related to من يک سايه ام گل سرخي





51 . معرفی کتاب شماره 145 - اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهشهر
behlib1383-ba.sirindex.ir/view/1667/معرفی+کتاب+شماره+145
‎من یک سایه ام. فیروزه گل سرخی. انتشارات نی. آن ظرف ها، ظرف های همیشگی : روزانه های
یک زن خانه دار. رویای بعد از ظهر یک نیمه تابستان : مردی که برای اولین بار خیانت ...




52 . حرفای من به عتیقه - دنیای عتیقه و عالیجناب اف
alijenabam-atighe.persianblog.ir/tag/حرفای__من_به_عتیقه
‎چرا که تو گل هستی من هستی در این دنیای بی مفهوم مفهوم زندگی من شدی. ... اون گل رو
تو قلب من کاشت تا باغچه خالی قلبم جایگاه یک گل باشد گل سرخ من ماهم عمرم تولدت
مبارک الهی که 120000 سالگی ات هم جشن بگیریم. .... اجازه هست که در سایه تو
بنشینم




53 . بهمن ٩٢ - چشمهایش
mohammadi-r.persianblog.ir/1392/11/
‎من سالهاست که سایه نشین تکلم عشقم... من فرشته زندگی توام. آمده ام بهترین های دنیا
را نثارت کنم. اما گاهی شیطنت های زنانه ام گل میکند ... در یک بشقاب گل سرخی.




54 . لیست آثار و کتابهای نویسندگان خارجی - ازاده کلیبر ...راهنمای حل جدول ...
donyayejadval.persianblog.ir/post/751/
‎لوند * ماجرای جوانی یک استاد * آموک * شطرنج باز * تقدیر * 24 ساعت از زندگی یک زن
... -مجسمه مرد متفکر - مجسمه ویکتور هوگو -لانه زنبور * خانه وحشت - آل ام ان - روزی
روزگاری ... سالهای امید - سایه مرگ - سهم سگان شکاری - شکار - صحنه ای از عشق -
صفحه ای از ... زندگی در آغوش گلها * کتاب دوست من * عقاید اجتماعی * باغ اپیکور *
زنبق سرخ ...




55 . داستان کوتاه گل وبلبل شاهکار اسکار وایلد - شرح آینه
sabakhazravan.persianblog.ir/post/468/
‎7 فوریه 2014 ... اگر برایش گل سرخ ببرم او را در آغوش خواهم گرفت و او سر بر شانه ام خواهد نهاد و دستش
در دستانم ... چون سایه از میان بیشه گذشت و سایه وار پهنای باغ را پیمود. ... فریاد زد :
‌یک گل سرخ به من بده و من شیرین ترین آوازم را برایت میخوانم .




56 . فراموشت نمیکنم عشقم
tanhatarinm.persianblog.ir/
‎در نگاهت من بیابم ردی از یک بی وفایی… ... از هجوم سایه هــــا دیگر نگــــــاهم خسته
است .... اس ام اس خداحافظی اس ام اس جدایی http://sms-jok.royablog.ir اس ام اس خدانگهدار
پیامک جدایی پیامک ...... به حرمت آن شاخه ی گل سرخ که لای دفتر ترانه هایم خشک شد !




57 . اشعار احمد شاملو - محمد معتمدی
www.nozhan.info/?p=59
‎3 دسامبر 2015 ... چون ‹‹ رشته ئي زلولو تر ، بر گل انار›› –. آيد يكي جراحت ... چون گل سرخي. قلب ام را
.... مي شد من كه سنگ هاي زندان ام را بر دوش. مي كشم خاموش، ... دوست داشتن سايه ي ديوار
تابستان. و زانوهاي بي ... كه در قافيه ي سرخ يك خون بپذيرد پايان.




58 . شعر کافه شعر [آرشیو] - سایت علمی دانشجویان ایران
www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-86088.html
‎4 فوریه 2010 ... دریای من ! به ابر سپـردم بیـاورد : یک آسمان ، بهانه ی باران برای تو ناقابل است ... خوب
من وقتی مادری بميرد قسمتی از فرزندانش را با خود زير گل خواهد برد ... قسم به آبی
حضور او به غربت شکسته ام قدم گزار غریب تر ..... دلشوره های سرخ دلم ناتمام ماند
احساس می .... كه تو مثل يك سايه سر پناه من باشي لحظه تر گريه آرزوي من ...




59 . شقايق تنها - شقایق تنها - پرشین بلاگ
shaghaygh59.persianblog.ir/1385/5/
‎زيبايي زندگي آرام است مثل آرامش يك خواب بلند ، زندگي شيرين است مثل شيريني ...
زیرا که من ریشه های ترا دریافته ام زیرا که صدای من با صدای تو آشناست ..... مردي در
زير سايه درخت‌ها دراز كشيده بود و صورتش را با كلاهي پوشانده بود، احتمالأ خوابيده بود
. ..... گلهاي نو شكفته اين لاله هاي سرخ گل نيست خون رسته ز خاك است باور كن اعتماد




60 . مشکین - من نفرین شده ام - bso-meshkin.ir
bso-meshkin.ir/list/من+نفرین+شده+ام.html
‎4 روز پیش ... حالا سر میز یک نفر دیگه یا نه یکی سر میز ما میشست. .... نفرين گل سرخ بر این
شرم که نگذاشت یک‌بار به پیراهن تو بوسه بکارم .... ربوده ست و نابود كرده ست من با





61 . شعر - فروغ فرخزاد
farrokhzad-forough.persianblog.ir/tag/شعر
‎ناله پنهان کرده ام در ساز خویش. چنگ اندوهم، خدا را، زخمه ای .... مرا تبار خونی گل ها به
زیستن متعهد کرده است. تبار خونی گل ها ..... از زیر سایه های درختان کاغذی. در باغ یک
کتاب .... من سردم است و میدانم که از تمامی اوهام سرخ یک شقایق وحشی. ز چند قطره خون.




62 . آرشیو آهنگ های قدیمی 250 200 A - همه چیز از همه جا - سایت یکصدا
www.1seda.com/1389/01
‎15 آوريل 2010 ... آهنگ بی نظیر تو فکر یک سقفم از زنده یاد فرهاد ... مثل گل سرخی شد و. نذاشت که .....
سایه آه نقش بر آب ..... خسته ام از جون من این شب تاریک چی می خواد.




63 . سفر گل هاي باغ خيام به انگلستان
www.figmentshadow.com/news/view/newsid/34/groupid/4/.../fa
‎داخل باغ ، جلو مقبره را نگاه كردم؛ خوش شانسي من يك رديف بوته ي گل سرخ يافتم. در
آن فصل سال گلي نمانده بود و حتي برگ ها نيز قهوه اي و پژمرده شده بودند. با وجود اين ...




64 . کاشت دندان - بزرگترین آرشیو وبلاگ های فارسی
3389-ba.landindex.ir/tag/کاشت+دندان
‎بنا به اعلام انجمن دندان پزشکی آمریکا، از هر 8 نفر، تقریبا یک نفر دندان های حساس
دارد. حساس شدن دندان ها ریشه در ..... من یک سایه ام/ گل سرخی من یک سایه ام فیروزه گل ...




65 . من به یک هراس , همیشه طرح های ساده و سایه های باران خورده ام را , بی دلیل ...
www.hammihan.com/post/6293465
‎من به یک هراس , همیشه طرح های ساده و سایه های باران خورده ام را , بی دلیل بر باد داده ام ,,
بعد از این دیگر نه به خواب قاصدکی تعبیر ... "عشق" از هر گل سرخی دلپذیرتر است,




66 . حمید رضا خزاعی :: انتشارات ماه جان > نقاشیهای من > ترانه کبوتران تاریک
mahjan.ir/نقاشیهایمن/ترانهکبوترانتاریک.aspx
‎گل ام وای! در اتاقی كه در آن مردی هرگز عريان نكرده حسرتِ جان اش را بر پينه های كهنه
نهالی گل ام وای گل ام ! ... يك گاو باز مغرور از سايه سار ماه برون می جهد .... يك لاله كه سرخ
بود و كوچك خيلي سرخ بود و خيلي كوچك در دره اي به گودي يك كوزه ي سفالين روييد




67 . وم به زندگی ...محک - محکوم به زندگی
nazgo247.persianblog.ir/tag/غمگین
‎گاه با یک گل سرخگاه با یک دل تنگگاه با سوسوی امیدی کمرنگزندگی باید کرد !گاه
با غزلی از احساسگاه با ... گاه با سایه ابری سرگردانگاه با هاله ای از سوز پنهانگاه
باید روئیداز پس آن بارانگاه باید خندیدبر غمی بی پایانلحظه هایت بی غم … ... آن گل
سرخی که دادی ... من گریزانم از این خسته ترین شکل حیات ... خسته ام دیگر ازین فریاد
ها




68 . اشعار حسین پناهی - گنجینه ناب ترین اشعار ایرانی
lot.avablog.ir/cat/18
‎24 ا کتبر 2014 ... من: سردمه نازی: خب برو زیر لحاف من: صد لحاف‌ام کممه نازی: آتیشو الو کنم؟ من: می‌دونی
‌چیه نازی؟ ... من: سایه ای‌ در سایه‌ی یک سایه. نازی: چت شده ... مفشُ رو گل سرخ فین
می‌کنه نازی: جواب منُ ..... آسمان را در جستجوی ابری کاویده ام. قدیسه ی من!




69 . خیابان اردیبهشت
ordibeheshtpoem.persianblog.ir/
‎4 مارس 2005 ... گل سرخی... پیام ناچیزی ... اول: یک سلام گرم و صمیمی به تمام دوستانی که در نبود من.
فراموشم نکردند و ... می گریزند حتا از عبور سایه ام. مانده ام در این ...




70 . سجاد قنبری عدیوی
sajadghanbariadivi.persianblog.ir/
‎16 نوامبر 2013 ... مرگ گل. آی گلهای فراموشی باغ ! مرگ از باغچه خلوت ما میگذرد داس به. دست ! ... و سایه
های کش دار شب گردان خمیده .... بغض چشمان تو لیک لرزه انداخت به دستان من و سیب





71 . تک سایت-دانلود رمان عاشقانه |
www.tak-site.com/
‎به همین خاطر تصمیم گرفتم یک تیم تشکیل بدم که به کمک هم رمان هارو اماده کنیم و به
... شاید شما هم مثل من وقتی میخواید با یه فرد اهل رمان تبادل اطلاعات کنید یا بهتره ...




72 . 【 اشعار و متون ادبی زیبا 】 [بایگانی] - صفحه 2 - سايت تخصصي موبايل
forum.mobilestan.net/archive/index.php/t-202213-p-2.html
‎14 آوريل 2012 ... این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده
کامل متن و عکسها بر روی لینک ... چشمان سرخ خورشیدنشان ازدل من دارد. .... چون به جز
سایه ندیدند کسی در پی خود ..... من از تمام گل ها بوییده ام تو را




73 . Iraj Janati Ataei - Selected poems گل سرخ / همسفر / جنگل - YouTubeVideo for ‫من يک سايه ام گل سرخي‬‎► 13:42
https://www.youtube.com/watch?v=gwyQDFUlS88
29 Oct 2012 - 14 min - Uploaded by Adabiyate Parvaazایرج جنتی عطایی - زمزمه های یک شب سی ساله - گل سرخ دیدی ای غمگین تر از من بعد از آن دیر آشنایی آمدی خواندی برایم قصه ی تلخ جدایی ...[PDF]




74 . دانلود فایل pdf روزنامه
www.farheekhtegan.ir/newspaper/pagepdf/7713
‎7 مه 2015 ... من یک سایه ام )فیروزه گل سرخی/. نشر نی(. در روزهایی که از در و دیوار داس تان. می ب
ارد و همه تظاهر به نویس ندگی. دارند و سیاه مشق هایش ان را ...




75 . دلنوشته های من (شعر و متن عاشقانه)
tavab2.persianblog.ir/1393/7/
‎19 ا کتبر 2014 ... به قدر یک نگاه ساده هم حتی نمی خواهد .... اندکی دیگر کنارم باش تا ، بشکفم در واژه های
ساده ات. فاش خواهم کرد در آن ثانیه ، نام آنکه در دلم گل کرد را ... سرخوش .... اناری از لبِ
دیوار باغت ســرخ می خنــدد .... سایه ام طعنه به من می زند و می شنوم :




76 . شعر - جذبه
jazbeh.persianblog.ir/tag/شعر
‎سرخ وسفید (سایه) · شعر. تا نیاراید گیسوی ... برای تو ای گل نازم. که لبخند آشنای
توست برای من بال پرواز ..... صد نامه گشوده ام بی یک گل نام تو. آب از سر شرم شد این
...




77 . رویای گل سرخ - انجمن شعر و ادب پارسی
www.sheroadab.ir/showthread.php?tid=2556
‎با سایه های بنفش. ... توهنوزشبیه آن گل سرخی هستی که ریشه اش را درآغوش خودش
گرفته و بین گندمزارها سراسیمه می دود تا معشوق ترین خوشه اش را ازضربه ی ... من
خوابیده ام و تو هنوزمی خوانی. ... تووارث یک سرزمین ِبزرگ ،خدایی کردنی.




78 . وبلاگ - گل سرخي براي دوست
redflower.persianblog.ir/tag/وبلاگ
‎گل سرخي براي دوست. ... اي تو در چشمان من يك پنجره لبخند شادي. همچو ابر سوگوار اين
گونه ... تكيه كن بر شانه ام اي شاخه نيلوفري رنگ ... ولي چون سايه از من مي گريزي.




79 . مهر ۸٦ - .چشمان بارانی.
masterazar.persianblog.ir/1386/7/
‎چشمه ی نور اشک دیدگان تو بود در یک شب غریب .... سايه ها. ساده ام من در عبور سايه ها
شاهدم با غم به شور سايه ها زنده ام اما دلیل عشق نیست واعظم من ..... که چرا گل سرخ است؟




80 . متون زیبا - نسیم خوش روزهای زندگی
amirbaratnia.persianblog.ir/tag/متون_زیبا
‎ﺩﻝ ﺍﮔﺮ ﻣﯽ ﺷﮑﻨﺪ . ﮔﻞ ﺍﮔﺮ ﻣﯽ ﻣﯿﺮﺩ . ﻭ ﺍﮔﺮ ﺑﺎﻍ ﺑﻪ ﺧﻮﺩ ﺭﻧﮓ ﺧﺰﺍﻥ ﻣﯿﮕﯿﺮﺩ . ﻫﻤﻪ ﻫﺸﺪﺍﺭ ﺑﻪ ﺗﻮﺳﺖ؛. ﺟﺎﻥ ﻣﻦ.
ﺳﺨﺖ ﻧﮕﯿﺮ. ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻮﭺ .... تو را تلخ کند مثل : "خسته ام". تو را سبز کند مثل : "خوشحالم".





81 . احمد پوری - امروز لی‌لی چی می‌خونه؟
whatlilireadstoday.persianblog.ir/tag/احمد_پوری
‎من مثل یک درخت پیوندی هستم با یک سوال: آیا ریشه خواهم داد یا خواهم خشکید؟ ...
کنیپر. 10 اوت ... اما خنده ات را نه گل سرخ را از من بگیر ... سایه ات را مالک شو » طوطی




82 . داکتر عارف پژمان
www.rawzana.com/Dr,%20Pazman-Sher.htm
‎يك سايه می خزيد به آزمونگاه درس شايد به چشم او سرو بلند "ليسه ... آتش فتاد بر گل
سرخی كه كاشتی *** مادر، من آن مسافر بيتوشه ام كه شب توفان خشم رهگذران است ، خانه
...




83 . مرثیه و مداحی حضرت فاطمه زهرا (س) - Aviny.com
www.aviny.com/voice/marsieh/hazrat_zahra/hazrat_zahra_02.aspx
‎1,786, 0:05:04. 30, کابوس یک رویا در سرخی گرداب این شب ها ... 32, مادر من ، مادر من ،
مادر من ، سایه تو بر سر من ... 9, ای گل پرپر من، رفته ای از بر من، فاطمه جانم ...




84 . اشعار روز سوم محرم؛ حضرت رقیه (س) - مشرق
www.mashreghnews.ir/fa/news/.../اشعار-روز-سوم-محرم-حضرت-رقیه-س
‎16 ا کتبر 2015 ... یک باغ گل زخار مغیلان گرفته ام ... من جای گل، سرِ تو به دامان گرفته ام .... ريشه ريشه
فرشِ سرخِ گيسوانم ريخته ...... ديدمش-سايه اي هلالي شكل-




85 . فریدون فروغی | گندی شاپور
gundeshapur.com/tag/فریدون-فروغی/
‎تن به سایه نمیدم من پر از روشنی ام گوش بده معصوم من ... تو مثل خواب گل سرخی
لطیفی مثل خواب من همونم که اگه بی ... تو همیشه مثل یک قصه پر از حادثه ای تو مثل
شادی ...




86 . جملات قشنگ اس ام اس تبریک تولدت مبارک خرداد ماه سال 93
www.ramsarsms.com/.../جملات-قشنگ-اس-ام-اس-تبریک-تولدت-مبارک-خر.html
‎بیست سالگی من است و سادگی ام ... گل سرخی روی ان گذاشتم و مثل همیشه زیر لب
گفتم: ... برایت یک بغل مریم؛ که مستش می شوی هردم؛ برایت قدرت آرش؛ که دشمن را
زنی آتش؛ برایت سفره ای ساده؛ حلال و پاک وآماده؛ برایت یک تن سالم، ... سایه عمرت
بلند.




87 . آخرین آهنگ – اثری از کارو | از درون دنیای من
blog.ehsantarighat.com/1387/09/18/آخرين-آهنگ-اثري-از-كارو/
‎... خراب می شد، تا گل سرخ پژمرده ای که گلدان سرشکسته ام، تابوت طراوت از یاد رفته
ی او بود، برهمه چیز سایه سنگینی از وحشت یک فاجعه پیش بینی نشده موج می زد.




88 . گزیده اشعار سهراب سپهری - حکیمانه
www.hakimaneha.ir/sheer/gsheer/sohrab.html
‎من گره خواهم زد چشمان را با خورشید ، دل ها را با عشق ،سایه ها را با آب ،شاخه ها را با باد ...
من مسلمانم. قبله ام يک گل سرخ. جانمازم چشمه، مهرم نور. دشت سجاده من. من وضو با تپش ...




89 . منتخب اشعار فاضل نظری (56)
nafis2036205.parsiblog.com/Pages/fazel+nazari/
‎گر بخواهم گل بروید بعد از این از سینه ام / صبر باید کرد تا سنگ مزاری بشکند.
شانه هایم تاب زلفت را .... هر رگ من رد یک ترک به تنم شد / منتظر یک اشاره است سفالم.




90 . زنگــ انشا - انشای دانش آموزان
zangensha.ir/tag/انشای-دانش-آموزان
‎دستی بکشد به گلبرگ های یک گل سرخ ... من به ماه قول میدهم نگاهی دیگر داشته باشم
به بودن،به زندگی،به دنیا. ... صبررا تجربه ی راه دارم و ایمان را توشه ،بذر باور را در دل





91 . درباره ی من حرف می زنند - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=267409
‎5 ژانويه 2014 ... ... حرف می زنند". نگاهی به مجموعه شعر "من یک روز داغ تابستان دنیا آمدم" اثر مانا آقایی
... برگ هاىِ سرخِ گل می گذاشتم.(((ص 8) ... سایه ام را له کنید. من به ...




92 . چند شعر از عفیف باختری ، آسمایی - Afghanasamai
www.afghanasamai.com/.../Afif%20Bakhtari%20afghanasamai.htm
‎ماه گفتم ات ... جز صفر ... از چشم من نهان شده یی در کجا بگو تنها نشسته یی ... هنگام
دور گشتن یک سایه در افق در جاده ها به جز ... گل سرخی ست که زیر لگد تان شده است




93 . شعر نو سایه ات سنگین شده
shereno.ir/list/سایه+ات+سنگین+شده.html
‎باتلاق سرخ... شاعر نسترن .... نام شعر: زیر یک سایه ی سنگین بلتد شاعر: امیر مهدی
شیرانی ... من در میان رد پاهای به جا مانده از سايه ات دنبال خود واقعی ام می گردم تا
واقعیت را از میان سايه های خیالی تو بیابم. ... پای تردید نشیند چو در آیینه به گِل
سايه ...[PDF]




94 . کتاب هشتم
https://www.marxists.org/farsi/reference/shamlou/works/ht8.pdf
‎... ﺳﻴﻢ ﻭ ﺳﻨﮓ ﻣﻦ ﺩﺭ ﻫﻢ. ﻣﻤﺰﻭﺝ ﺑﻮﺩ . ﻭ ﻣﻦ ﺳﻨﮓ ﻭ ﺳﻴﻢ ﺑﻮﺩﻡ ﻣﻦ ﻣ. ﺮﻍ ﻭ ﻗﻔﺲ ﺑﻮﺩﻡ. ﻭ ﺩﺭ ﺁﻓﺘﺎﺏ ﺍﻳﺴﺘﺎﺩﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﺍﮔﺮ
ﭼﻨﺪ،. ﺳﺎﻳﻪ ﺍﻡ .... ﺩﺭ ﻟﺒﺎﻥ ﺷﻴﺮﻳﻦ ﻛﻮﺩﻙ ﻣﻦ. ﻣﻲ ﺧﻨﺪﺩ ﻓﺮﺩﺍ،. ﻭ ﺍﺯ ﻗﻠﺐ ﺯﻻﻝ ﻳﻚ ﺟﺎﻡ. ﻛﻪ ﺯﻫﺮ ﺳﺮﺥ ﻳﻚ ﻋﺸﻖ. ﺭﺍ ﺩﺭ
ﺁﻥ ﻧﻮﺷﻴﺪﻩ. ﺍﻡ. ﻭ ﺍﺯ ﺧﻤﻴﺎﺯﺓ ﻳﻚ ﺍﻗﺪﺍﻡ ..... ﺁﻳﺎ ﺍﻳﻦ ﻫﻤﺎﻥ ﺟﻬﻨﻢ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺁﻥ ﺟﺰ ﭼﺸﻴﺪﻥ ﺩﺭﺩ ﺁﺗﺶ ﻫﺎﻱ ﮔﻞ.




95 . «گل» در ترانه هاي محلي - راسخون
https://rasekhoon.net/Article/Print-63978.aspx
‎10 ژانويه 2011 ... عمر گل کوتاه است و همين کوتاهي عمر سبب قرب و منزلت اين هديه جادويي خداوند شده
است. راستي اگر گل ... سالها به گلگشت، گلزار هميشه سرسبز ترانه هاي محلي مشغول
بوده ام. در سيري در ... دو صد منزل به يک شُو، ميروم من (5) * گل از قلعه درآمد ... گل سرخ و
سفيدم کي ميائي؟ ... غنيمت هست که سايه ش بر سر ماس (16). گل ريحان.




96 . جاغوری یک گل سرخ - جاغوری یک
jaghori1.com/گل-سرخ/جاغوری-یک
‎گل سرخ. مدبریت ۹:۰۰ ق.ظ ۱۷. جناب آقای تابش. گل سرخ[۱] (آخرین نسخه). د. خترم مگو
که ... عمه ات “رابعه” هم تنها بود. روزگاران که پر از ... پاسخ داد “با با من افغانی نیم” از
آن لحظه این شعر در جانم شعله زد. درضمن این آخرین .... سایه اش از سرو سودای شما کم بادا.




97 . سايت بلوط - فرهنگ و هنر غرب كشور » مقاله » گذری بر زندگی و شعر ...
www.balout.ir/articles/1393_03/001473.php
‎7 ژوئن 2014 ... تنم را لمس کن سایه ام را مضمحل در شمس کن. ای گلِ مضمون میانِ موی تــو ... مردمـان شــهر
من خــنیاگرند عاشق گل های سرخ صد پرند. دستشان از غنچــه های ...[DOC]




98 . کتاب ساعات
dl.irpdf.com/ebooks/Part7/www.irpdf.com(2989).doc
‎«گل سرخ. ای تناقض ناب،. ای شوق خواب هیچ کس نبودن. در پشت این همه پلک» ... «من»
شاعرانه، دعا خوان و شاعر در یک هیأت، باعث برآمدن جهانی همواره هارمونیک می شوند که همه ی
... تام و تمام روزمره: «آنجا کودکان بر می بالند برهره های پنجره/ همواره زیر سایه هایی




99 . همسان. ..... در این یادداشت هیچ اشاره ای به زندگی و آثار دیگر راینر ماریا ریلکه نکرده ام
.




100 . شعری از منصوره لمسو - مجله ادبی پیاده رو
www.piadero.ir/portal/index.php?do=post&id=70
‎گل سرخی که لب پرس شده را اینهمه گُربه ... سایه ها از درخت افتادند ... توی یک صبح
جمله ی تعطیل 3 من مازوخیسم دارم عزیزم!روانی ام یک ماده گاو زشت و مریضم،روانی امSearches related to من يک سايه ام گل سرخي

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 325
  • بازدید سال : 1,868
  • بازدید کلی : 22,198